Ismerj meg jobban, nézd meg eredményeimet, hitvallásomat!
Közel 20 éve foglalkozom óvodáskorú gyermekek fejlesztésével, széleskörű rálátással, és folyamatosan megújulva segítem ennek a korosztálynak a sokoldalú fejlődését. Rendelkezem magyar és külföldi munkatapasztalattal, és dolgoztam különböző életkorú és fejlettségi szintű gyermekek kiscsoportos fejlesztőjeként. Kiemelt fejlesztési területem az iskola előkészítés, az iskolára való érettség eléréséhez szükséges képességek elsajátítása, valamint a mozgásfejlesztés.
Megvalósítottam egyéni fejlesztéseket különböző fejlettségi szintű, viselkedés- és beilleszkedési zavarral küzdő, valamint ADHD-val diagnosztizált gyermekekkel egyaránt. A csoportos és az egyéni tevékenységek során is alkalmaztam a jóga és a mindfulness adta lehetőségeket, melyekkel sikereket értem el a gyerekek fejlődésének különböző területein. Munkámban a gyermekeknél elért eredmények, valamint a gyerekektől és a szülőktől kapott pozitív visszajelzések motiválnak.
Az élet több területén szereztem tapasztalatot, beleértve a marketing kommunikációt, borászati tevékenységeimet, és nem utolsósorban világjáró, különböző kultúrákat megismerő felfedezéseimet. Úgy gondolom, minél többrétű tapasztalataink vannak a világról, annál több ismeretet és pozitív életszemléletet tudunk átadni a gyermekeknek.
A hangtálfürdő során a rezgések segítenek ellazulni és javítják a gyerekek általános közérzetét.
A gyerekjóga órák játékosan fejlesztik a kicsik testi és lelki egyensúlyát.
A mindfulness segít a gyerekeknek a jelen pillanatra figyelni és kezelni érzelmeiket.
Ezek a foglalkozások javítják a gyerekek koordinációját és motorikus képességeit.
Az iskola előkészítő programom játékosan és kreatívan készíti fel a gyerekeket az iskolára.
Jelentős fejlődést értem el módszereimet alkalmazva óvodáskorú gyerekeknél a gyerekjóga és a mindfulness gyakorlatait felhasználva iskola előkészítőben. Ezek eredményeképp:

ADHD-val diagnosztizált gyerekek kiscsoportos foglalkozásokon pár hónap után együttműködően vettek részt a feladatok elvégzésében. Figyelmüket fokozatosan egyre hosszabb ideig sikerült lekötni. Mozgásuk koordináltabbá vált, feladattudatuk is sokat fejlődött a nevelési év végéig.

Magatartás és viselkedési zavarral küzdő gyerekeknél az érzelmi önszabályozás alakításával, együttműködő és nyugodtabb megnyilvánulás volt a jellemzőbb a feladatok illetve a közös játékok során. A gyerekek személyiségét elfogadó környezetben csillapodtak a frusztrációk, a nyugtalan vagy figyelemfelkeltő viselkedések.

Dadogás megjelenése egyre ritkábban fordult elő, önismeret kialakításával és érzelmeik felismerésével, feldolgozásával a gyerekek képessé váltak a tehetségük kibontakoztatására.

Önbizalom és magabiztosság alakult ki a gyerekeknél a hibázás lehetőségének elfogadásával, a hibázás, az újra próbálkozás, mint lehetőség mutatkozott meg számukra, az új dolgok megtanulásánál, begyakorlásánál.

Iskolára való felkészítésben alapvető tevékenységként jelennek meg a rendszeres nagymozgással, finommozgással, két agyféltekes gyakorlatokkal együtt járó feladatok, játékok. Mindezek nagy fejlődést idéztek elő a gyerekek figyelmi-gondolkodási-emlékezési képességei területén.
A legjobb élmények biztosítása érdekében olyan technológiákat használunk, mint például a sütik, amelyek segítségével tárolhatunk és/vagy hozzáférhetünk eszközinformációkhoz. Ezen technológiák engedélyezése lehetővé teszi számunkra, hogy feldolgozzunk olyan adatokat, mint a böngészési szokások vagy egyedi azonosítók ezen az oldalon. A hozzájárulás vagy a hozzájárulás visszavonásának elmulasztása esetén bizonyos funkciók és szolgáltatások másképp működhetnek az oldalon.